my life is zero without yuu all :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

anniversary . hee ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

you and me

ieka pnyer calendar =)

true love ~ kesha ft katy pery

Friday, February 25, 2011

keep thinking bout myself .

 holalo !

hemm .

excelli , i kept thinking about myself .

u know wt ?

i am such a so damn spoilt girl laa .

how to be ganas ahh ?

huishh , kept thinking laa !

y eh , ak an , xley salah cket , xley xspt yg ak nk cket ,

mst ak terasa aty .

cpt tol rr !!

cmner la nk buang sikap nie ?

it's not easy to change sumtim or sumbody oke ?

huhh !


* frust nie , cdey .

xdpt ape yg kuinginkn .

arghhh !

nk buang sesgt sikap manja ak yg amat manja nie !

trying the bess already tp xdpt2 lg nk buang .

hemm .

help me la frenz !

gve me sum suggestion dat i can !

pliz pliz ! / p l e a s e

huhuhu :(


sleepy already . daa ~
selamat tinggal ! jumpa lagii ! :)

No comments:

Post a Comment

ado ore nok bobbe !

Copyright 2011 Nur Sharfatin Che Abdullah